Marketing medyczny

Wielu pacjentów sądzi, że podmioty związane z branżą ochrony zdrowia nie muszą o nich szczególnie zabiegać. To oni skazani są na odgrywanie roli cierpliwego petenta. Okazuje się jednak, że rynek i tutaj wymusza zmiany, których efektem jest stosowanie profesjonalnych strategii reklamowych.

Co można wycisnąć z komara?

Czyli jak polscy inżynierowie z PIAP kreują innowacje.

Droga do innowacyjności

Programowanie jako jedna z ważniejszych kompetencji XXI wieku.

Dlaczego sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe warunkują sukces w biznesie?

O swoich doświadczeniach opowiada Ewelina Wołoszyn - CEO w software house Lonsley, który zajmuje się Machine Learning.

Kolej na zmiany

O pracach dyplomowych pisanych przy współpracy z przedsiębiorstwami opowiadają: inż. Daniel Cisek, student Politechniki Krakowskiej oraz dr inż. Marek Dudzik z Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej PK.