Umiędzynarodowienie czyli jak firmy mogą podbijać świat

Cokolwiek nowego ludzkość odkryje i dostosuje do swoich potrzeb, to ekonomiczny charakter wszystkiego, co nas otacza, spowoduje, iż efekty tych odkryć staną się domeną handlu międzynarodowego, który rozprzestrzeni je na całym świecie.

Granie na poważnie

O finansowaniu badań związanych z grywalizacją, grami w edukacji, projektowaniem seriousgames

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie – partner innowacyjnego przedsiębiorcy

Podejmując rozważania w zakresie definiowania nowego lub przekształcenia dotychczasowego modelu biznesowego, przedsiębiorcy niejednokrotnie potrzebują fachowego wsparcia doradczego. Wychodząc na przeciw potrzebom przedsiębiorstw działających w dynamicznym otoczeniu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie zaprasza do korzystania z usług wykwalifikowanej kadry eksperckiej.

Circular economy – czy to już konieczność?

Rozwój gospodarki o obiegu zamkniętym w Polsce zależy między innymi od zakresu poparcia tej idei przez różne grupy interesariuszy.

Promocji - nigdy za wiele!

Promocja, jako element marketingu - mix odgrywa bardzo ważną rolę w działalności oraz prosperowaniu przedsiębiorstw. Reklama? billboardy? a może Product Placement? Na co kłaść największy nacisk lub w co powinno się inwestować - okazuje się, że w dzisiejszych czasach wszystko jest ważne!