Na początku był…pomysł. Ksi.pl

Obecnie Ksi.pl to prężna firma z branży IT, zajmująca się produkcją systemów do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz wsparciem biznesowym procesów informatycznych. Największymi klientami firmy, znajdującej się w krakowskiej specjalnej strefie ekonomicznej, są: Archiwum Senatu RP, Instytut Pamięci Narodowej, Filmoteka Narodowa oraz Narodowe Archiwum Cyfrowe. Za konsekwencję we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań Ksi.pl otrzymało tytuł Innovatora Małopolski 2011.

Firma Softhis – niestandardowe rozwiązania IT

Pomieszczenia warsztatu budynku Wydziału Form Przemysłowych od samego progu wypełnia atmosfera pracy. Pośród zapachu szlifowanego drewna, ciętego styroduru, rytmicznego hałasu maszyn powstają pierwsze modele i prototypy jeszcze niedawnych koncepcji. Studenci pracują nad rozwojem własnych, nowatorskich pomysłów, które niejednokrotnie mają szansę zostać zaprezentowane poza murami uczelni, a nawet zostać wdrożone do produkcji, tym samym zyskując szersze grono odbiorców.

Konkurs Michalin Challenge Design 2015: Driver Your Passion

Pomieszczenia warsztatu budynku Wydziału Form Przemysłowych od samego progu wypełnia atmosfera pracy. Pośród zapachu szlifowanego drewna, ciętego styroduru, rytmicznego hałasu maszyn powstają pierwsze modele i prototypy jeszcze niedawnych koncepcji. Studenci pracują nad rozwojem własnych, nowatorskich pomysłów, które niejednokrotnie mają szansę zostać zaprezentowane poza murami uczelni, a nawet zostać wdrożone do produkcji, tym samym zyskując szersze grono odbiorców.

Mebel jako forma autoekspresji

Pomieszczenia warsztatu budynku Wydziału Form Przemysłowych od samego progu wypełnia atmosfera pracy. Pośród zapachu szlifowanego drewna, ciętego styroduru, rytmicznego hałasu maszyn powstają pierwsze modele i prototypy jeszcze niedawnych koncepcji. Studenci pracują nad rozwojem własnych, nowatorskich pomysłów, które niejednokrotnie mają szansę zostać zaprezentowane poza murami uczelni, a nawet zostać wdrożone do produkcji, tym samym zyskując szersze grono odbiorców.