Promocji - nigdy za wiele!

Promocja, jako element marketingu - mix odgrywa bardzo ważną rolę w działalności oraz prosperowaniu przedsiębiorstw. Reklama? billboardy? a może Product Placement? Na co kłaść największy nacisk lub w co powinno się inwestować - okazuje się, że w dzisiejszych czasach wszystko jest ważne!

W poszukiwaniu złotego środka

Współpraca: nauka-biznes, biznes-władze publiczne.

Czy taka współpraca się opłaca? – czyli jak przedsiębiorstwa współpracują z uczelniami

Rozmowa z Łukaszem Basąg, absolwentem Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie oraz dr. inż. Piotrem Micek, promotorem i jednocześnie przedstawicielem firmy RaQun Sp. z o.o.

Czy telepraca się opłaca?

Skorzystaj z profesjonalnalnych usług ekspertów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i sprawdź, czy możesz działać efektywniej.

Telefon prawdę Ci powie o stanie roweru

Jak wykryć uszkodzenia w rowerze?